perjantai 1. lokakuuta 2010

Sininen säväytys ja päivän hankinnat

Aamulla kun kaivoin meikit esille,olin jo valmiiksi myöhässä. Ja miksiskö? Koska innostuin jumppamaan :D
Tuo mies jotenkin vaan tempaa mukaansa,vaikka välillä tekis mieli sanoa "ole hiljaa jo!" Mutta toimii mulle.  Olen luultavasti ekaa kertaa elämässäni ikinä koskaan innostunut lenkkeilemään! Ihana raikas syksy,lehtien tuoksu,hyvä musa mp3:sta ja tahdon voima se vaan vie. Elämäntapamuutos on polkaissut hyvin käyntiin!! Ja hei,vielä ei edes ole Uusi Vuosi ;)


No mutta,kiireessä siis nappasin pikaisesti samat nuden ja ruskean sävyt kuin eilenkin,mutta kuitenkin piti saada jotain lisää..Siispä ylä-ja alarajaus on MAC:in Moon&Sky napista. Ostin tämän joskus taannoin blogikirpparilta ja en todella ole katunut,todella pidän tästä =)










En tiedä missä oli vika,mutta asoiden hoidon ja parin tunnin shoppailun jälkeen nuo siniset rajaukset olivat ulkonurkasta kadonneet hämärästi kuin tuhka tuuleen..Piti oikeesti mietttiä peiliin katsoessa,että enkös mä tänään tehnyt meikin jotenkin eri tavalla?!

Shoppailun tulos:

Karkkipäivä-blogissa suositeltiin tätä mikäli kaipaa samanlaista tunnetta kuin niillä hiusvärien mukana tulevilla hoitoaineilla saa aikaan.Huomenna lähtee testiin.

Aina olen käyttänyt vain Marseille saippuaa,nyt kokeilen tätä pikapuhdistukseen.

H&M oli tällaisia huulikiiltoja,hintaa alle 1€/kpl. Kuten olen maininnut,olen todella huono käyttämään huulipunia/värikkäitä kiiltoja. Nyt ajattelin kokeilla näiden kanssa.

Tästäpä onkin helppo aloittaa,vain inanen nudea ja hillitty kiilto.

Levittyvyys heikompi,mutta ihan kiva sävy joka ei liian voimakas päiväkäyttöön.



Kenelläkään kokemusta mistään näistä?

Viikonlopun aikana paljastan loput hankinnat,jotain mukavaa luvassa lukijoillenikin ;)