maanantai 3. tammikuuta 2011

Luottopaletti ja notd.

Vuosi sitten meni ja vaihtui...todellakin rauhallisesti. Kellon lyödessä 00:00 olimme avopuolisoni kanssa tekemässä petiä vierashuoneeseen jotta tytär pääsisi pian nukkumaan. Jotenkin koominen tilanne kun rupes kuuluu rakettien pauketta niin ihmettelin että mites kaikki nyt villiinty yhtäkkiä ja samalla piti kysyä että mitäs se kello onkaan? Eli itse vuoden vaihtuminen meni totaalisesti ohi :D

Aiemmin korkattiin käyttöön Raclette-grilli ja herkuteltiin,jopa lasillisen punaviiniä ja toisen cokista onnistuin kurkkuun kumoamaan. Lopulta kun olin tytön vienyt nukkumaan ja istahdin alas niin alkoi tulla uni itselleenkin. Skumppapullot jäi poksauttamatta ja tinat valamatta,puhumattakaan niistä ilotulitteista :D Joten ihan rehellisesti voin sanoa levänneeni kun monet muut olivat juhlimassa!

No sitten aiheeseen. Olen huomannut jo pidemmän aikaa että kiireessä ja laiskuudessa käteeni eksyy aina yksi ja sama luomiväripaletti samoine pohjustuksineen. Se on tämä.
Eli Gosh Goldfinger. Pidän sävyistä kovasti mutta joka ikinen kerta petyn erityisesti vaaleiden sävyjen pigmenttiin sekä pysyvyyteen. Lähes poikkeuksetta luomille levitellään ensin myöskin Goshin Love that champagne:a ja copper:ia,joskus saatan sisäkulmaan ensin sipaista Love that beige:ä. Olen käyttänyt tätä erityisesti viimeaikoina paljon ja vaaleat sävyt ovatkin kuopalla,kenties siksi koska niitä saa pakata luomelle aika reilulla kädellä pohjustuksesta huolimatta.

Seuraava oikeasti tarpeellinen hankinta olisi parempilaatuinen paletti samoilla sävyillä,joskohan pikkuhiljaa olisi aika astua Inglotin maailmaan? Vai onko jollain vinkata tällaista palettia?

Tällaisen meikin tein yllä luetelluilla tuotteilla pari päivää sitten
Ja jotenkin vain nuo sävyt ovat aivan täydelliset minulle. Olen nyt muuten jo jonkin aikaa käyttänyt Maybellinen Colossal Volume wp:tä kun ennen olen vannonut Lumenen blueberru curl wp:n nimeen. Mielestäni tällä saa melkosta upeat räpsyttimet,joskaan pysyvyys ei ole aivan yhtä hyvä kuin Lumenessa.

Olen myös löytänyt ihanan kynsilakan.Tai tämä on jo hetken pyörinyt kynsilakkakorissa mutta nyt ilman rakennekynsiä on tullut lakkailtuakin :)

Kyseessä on H&M:n Nail Polish grey sky. Ja olen aivan ihastunut!

salamalla
ja ilman



Olen myös vähän treenaillut kynsien koristelua mutta siitä enemmän sitten kun on jotain mitä kehtaa julkaista :D

Apua,enää viikko ja sitten paluu koulunpenkille monen vuoden tauon jälkeen!!