perjantai 3. joulukuuta 2010

talven huurre kohtaa tunnelmallisen violetin

:D otsikko :D

Asiaan. Tänään oli fiilistä meikata! Pitkästä aikaa siis oikeesti fiilistä :)
Ehkä syy tähän on se,että sain eilen työpaikan jota en uskonut saavani ja vahva tunne on siitä että opisleupaikkakin irtoaisi tammikuulle.

Ulkona sataa lunta,ihanaa kaunista lunta! Tänään on hyvä päivä,musta tuntuu ettei mikään voi pilata mun fiilistä.
Tuon lumen innoittamana halusin tehdä kylmän,sellaisen talviaamun prinsessa-meikin. Mulla on joskus ollut sellainen aivan täydellinen kylmä vaaleanvioletti joka olisi ollut aivan perfecto tähän mutta onneksi Manlyn 120-paletista ja Coastal Scentsin 88-shimmer paletista löytyy vähän kaikkea. Ei tosin sitä the täydellistä mitä halusin,joten ostoslistalle siis täydellinen vaaleanvioletti.

Lisäksi luomilla Nyxin milk-kynä sekä  Be-Yu:n violetti jumbo kynä,rajaus sassyn mustalla mineraali-linerillä johon sotkin Make Up Storen mixing liquidia. Ripsillä Blueberry Curl wp. Eka ilman salamaa.



Salamalla


Toi mun kameran zoomi on jo koominen,kun se tarkentaa vaan osan kuvasta,esim kasvokuvissa toinen silmä saattaa jäädä sumeaksi :D



Lisäksi uudet kynnet. Näissä on lisätty tuo glitteri suoraan massaan eli kynsilakkaa ei ole ollenkaan. Olen aivan ihastunut ja rakastunut,tää on upea juttu kun ei kulu kuten lakkaus. Olen myös erittäin tyytyväinen tuohon timantti-kukkaan vaikka aluksi mietin että onkohan liikaa kuitenkin. Tykkään!


Nyt tarpomaan verotoimistoon,luultavasti eka palkka irtoaa 0% veroilla ;)