torstai 17. kesäkuuta 2010

Asiaa hiusten"pesusta"

Moni varmaan joutuu pesemään hiukset joka toinen päivä? Mitäpäs kun peset hiukset illalla ja jo aamulla tukka näyttää likaiselle,valuu päätä myöten ja äärimmäisen hankala käsitellä? Apuun rientää kuivashampoo!

Olen nyt kokeillut kolmea erilaista kuivashampoota ja miten ihmeessä olen joskus pärjännyt ilman?? Enää ei tarvitse pestä hiuksia jokapäivä,ja jos haluaa puhtaaseenkin hiukseen vähän tekstuuria lisää ja helpottaa käsittelyä niin suihkauta hieman juureen ja pituuksiin.

Näitä olen testannut




Vasemmalta: Tony&Guy,Proffs ja Klippoteket.

Arviot:

Tony&Guy
-Hieno suihke,kevyt,helppo harjata pois,tuoksu ihan ok. Mutta minun pitkille ja raskaille hiuksille hieman tehoton. Hinta n.15€ ja mielestäni aivan liikaa tästä.

Proffs
-Tätä kulunut useampikin pullo.Suihke on todella vaaleaa,paksua.Imee tehokkaasti rasvaa ja tuo tekstuuria. Pitää harjata huolellisesti ettei jää länttejä päähän.Tekee hiuksesta kiillotoman. Silti tykkään tästä,päälle suihkautan Proffsin kiiltosuihketta. Koska minulla on vaaleat hiukset,tämä käy. Tummahiuksiselle en ehkä suosittelisi. Sopii hienosti rokkitupeerausten pohjaksi :D. Hinta n.5€.

Klippoteket
-Uutuus minulle,vasta pari kertaa suihkautellut. Tämä on uusi rakkauteni <3
Tuoksu hyvä,raikas. Suihku noiden kahden välimaastoa,imee tehokkaasti kuitenkin rasvaa tekemättä päästä valkoista.Suosittelen ehdottomasti ihan kaikille!Hinta n.5€.


Kuivashampoo on pelastanut monet aamut,biletukkaan saa lisää kuohkeutta ja tavallinen ponkkarikaan ei valu päätä myöten. Ehdoton minulle,en enää pärjää ilman.