maanantai 12. huhtikuuta 2010

Pikaisia kuulumisia

Mulla on ongelma nimeltä muistikortti...se on nimittäin hukassa ja ilman sitä kun on äärimmäisen vaikea ikuistaa yhtään mitään.. Blaah!

Olen viimeaikoina haksahtanut kynsilakkoihin. Mulla on nyt ollut sellasen 8kk ajan rakennekynnet mutta jostain syystä himottelen jatkuvasti uusia lakkoja. Voihan varpaita tietty lakkailla mutta jostain syystä sitä ei tule tehtyä?!

Perjantaina on taas kynsien huoltoaika ja kovasti yritän pohtia mitä tälläkertaa kokeilisi.

Sitten,viimeksi kun kirjoitin Dr Hauschkasta niin ajattelin että ei se mun iholle riitä niin olempas todella yllättynyt,nimittäin jatkoin tästä huolimatta käyttöä ja mun iho voi kyllä melko hyvin. Joten tilipäivää odotellessa jotta pääsee tilailemaan niitä lisää =)

Muistikortin etsintä jatkuu,toivottavasti löytyy pian ja pääsee postailemaan!